Ilmu Maya

Blog yang diisi dengan perkongsian info pendidikan, info pelajaran, tips belajar, tips lulus peperiksaan, soalan peperiksaan, soalan percubaan SPM, nota nota pelajara.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Pentingnya Menjaga Kesihatan


Hari ni admin ingin berkongsikan ilmu kesihatan. Kita perlu mengambil berat tentang kesihatan, kerana tanpa kesihatan berada di tahap bagus atau optimum, produktiviti kita seharian tak kisahlah sebagai pekerja mahupun belajar akan terjejas. Jadi persoalannya bagaimanakah kita dapat menjaga kesihatan kita? Adakah dengan mengambil makanan seimbang? Senaman? Atau mengambil makanan tambahan seperti Vitamin Shaklee?

Vitamin vitamin Shaklee Yang Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Terbukti Bagus Untuk Kesihatan


Kisah Shaklee bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living in Harmony with Nature® telah mencetuskan gerakan yang berterusan untuk membantu ke arah kehidupan yang lebih bahagia dan lebih sihat.

Hari ini, Shaklee merupakan syarikat pemakanan semula jadi nombor satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat di seluruh dunia dan tenaga pakar terkemuka dalam bidang penyelidikan pemakanan. Shaklee melepasi dan melangkaui piawaian industri setiap masa bagi memastikan produknya Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam. Semenjak mula menembusi pasaran, Shaklee semakin menambat hati mereka mereka yang mementingkan penjagaan kesihatan.

Falsafah Produk Shaklee


Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Shaklee merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk mereka dengan rakan-rakan anda. Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.

Tiga jaminan apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa SELAMAT, ia sentiasa BERKESAN, dan ia sentiasa MESRA ALAM.

Kenapa perlu memilih Vitamin Shaklee?


Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.

Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.

Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

0 Komen untuk "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan"

 
Copyright © 2014 Ilmu Maya - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info